Khamis, 23 April 2009

Ohhh...Petrosains/Dinotrek
























































Seminggu yang lalu aku bawa adik aku jalan-jalan di KL bersama seorang rakan serumah aku yang kebetulan mahu pulang ke rumahnya di Putrajaya. Kami bertolak awal ke KLCC untuk menara berkembar yang tertinggi di dunia. Namun harapan kami hampa kerana keinginan kami tidak tercapai kerana kehabisan tiket.errrr....geram tul rasanya,tapi tidak mengapa kami masuk saja ke DINOTREK dan PETROSAINS. Wahhhhh...... hebat betul ciptaan manusia yang serba canggih dengan terkonologi yang terkini. Kami tawaf satu bangunan tu dan pelbagai pengalaman dan pengetahuan baru yang kami perolehi semasa berada dalam sana. Terfikir aku untuk membawa anak-anak murid aku datang ke sini apabila aku sudah bergelar seorang guru nanti. Mereka boleh belajar dan tengok serta alami sendiri apa mereka tidak pernah alami. Kepada kawan-kawan aku datang ke sini kerana banyak ilmu yang dapat dijadikan panduan untuk kita mengajar suatu hari nanti InsyAllah.......................

Tajuk: Petrosains dan Dinotrek
Nukilan rasa : Sakura

Tiada ulasan:

Catat Ulasan